۲۲ پرونده در راستای پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در شورای حل اختلاف شهرستان فریدن سازش ختم شدند

11:48 - 25 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۳۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۲ پرونده در راستای پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در شورای حل اختلاف شهرستان فریدن سازش ختم شدند
۲۲ فقره پرونده حقوقی، کیفری و خانوادگی در راستای پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در شورای حل اختلاف فریدن استان اصفهان در یک روز به سازش ختم شدند.

خبرگزاری میزان- تعداد ۱۳ فقره پرونده لفی مربوط به سال ۱۴۰۱ با موضوع‌های ضرب و جرح، تهدید با سلاح سرد، تخریب اموال منقول و غیرمنقول در شعبه بازپرسی تشکیل شد و با توجه به تشکیل جلسات متعدد با عدم سازش مواجه شدند. 

همه این ۱۳ پرونده جهت صلح و سازش به شعبه ۴ شورای حل اختلاف فریدن استان اصفهان ارجاع شد که این شعبه پس از ثبت پرونده‌ها و تعیین وقت رسیدگی، در موعد مقرر تشکیل جلسه داد و بعد از حدود ۴ ساعت گفت‌وگو با شاکیان و متشکی عنها خوشبختانه موفق شدند در راستای پویش "به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم" در تمامی پرونده‌ها صلح و سازش برقرار کنند و همگی نسبت به یکدیگر اعلام رضایت کردند و تمامی ۱۳ پرونده در یک روز کاری و یک جلسه با صدور گزارش اصلاحی مختومه شد.

همچنین تعداد ۹ فقره پرونده دیگر با موضوع‌های الزام به تمکین، طلاق به درخواست زوجه، مطالبه وجه و ممانعت از حق و مزاحمت ملکی نیز جهت رسیدگی و مصالحه به شعبه ۴ شورای حل اختلاف حوزه قضایی فریدن استان اصفهان ارجاع شد که با تلاش اعضا و کارکنان این شعبه و با پیوستن به پویش "به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم" تمامی پرونده‌ها در همان جلسه و در یک روز با هم سازش کردند و با صدور گزارش اصلاحی مختومه شدند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *